tisdag, april 01, 2014

Derbyoverload


Om förra helgen var en perfekt balans av kvalitetstid med familjen och derby så var denna raka motsatsen. Hundra procent derby med bout mot STRD under lördagen och heldagsträning med Svenska landslagstruppen under söndagen 10  - 18.  Som lök på laxen fick jag feber under söndagen och mår nu som ungefär som en rutten banan ser ut. Jag är mörbultad, trött och frusen. Hur mycket minus det är på sömnkontot vill jag inte tänka på. Om det har varit värt det? Absolut. Jag njöt av varenda minut av lördagens bout. Stockholm var bättre den här gången och förtjänade verkligen sin vinst. Söndagens träning fick jag coacha en hel del av, kanske tur i oturen då jag verkligen inte var i skick att rulla på en sådan tuff nivå med feberfrossa och värkande leder. Det positiva då? W mår mycket bättre och är tillbaka på förskolan (äntligen - det tog 9 dagar!) och det har äntligen, äntligen börjat kännas som vår i Crime City. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...