tisdag, april 22, 2014

måndagstisdag

En ny vecka, också denna med fyra dagar och känslan av att det är måndag hela dagen, en måndagstisdag helt enkelt. Fyra dagars ledighet och vårvärme satt som en smäck och jag känner mig som en ny människa, eller i alla fall en mycket mindre trött människa. Jag är stark, benen känns pigga och det bor en lättnad i mitt bröst, en känsla av förväntan och pepp. Det här kommer att bli en fantastisk vår och sommar. Responsen på mitt förra inlägg har varit mycket större än vad jag kunnat ana. Jag har fått många mejl och många kommentarer både här, på facebook och när jag träffat ligakamrater och jag tänker att jag nog återkommer till det. Att det behöver stötas och blötas mer och dessutom så har en del av era kommentarer sått tankefrön och frågeställningar som jag nog måste besvara på men det får komma sen när jag landat ännu lite till i alltihop. Nu är det jobb, sol och lekplatshäng som gäller.

2 kommentarer:

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...