fredag, april 18, 2014

Äntligen påsklov!

Det var med lätta steg och en bubblande glädje som jag tog mig till den sista träningen innan påskuppehållet igår. I vanliga fall brukar jag vara trött och seg under torsdagarna eftersom att jag måste gå upp så tidigt för att hinna till jobbet i tid. Jag gick upp precis lika tidigt som vanligt igår men peppen inför en långhelg och vetskapen om att jag kan skrota runt hela helgen gav mig mycket energi. 

 Jag har inte varit så pepp på träningen under de senaste månaderna, saker och ting har varit jobbiga och jag har behövt fatta en del svåra beslut. Vägen till att bestämma sig har varit lång för mig, lång och svår och snårig och jag har vägt fördelar mot nackdelar och känslan som infann sig i bröstet när jag uttalade mitt beslut högt för första gången var enbart lättnad. Jag vet att det här är rätt för mig och det är enbart det som spelar någon roll just nu. Lite frukost nu och sedan packar vi bilen och drar till huset vid havet för att tanka energi och hänga med resten av familjen. Detta kommer att bli en fin påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...