torsdag, januari 30, 2014

30. En grej jag är himla bra på.

En grej jag är bra på? Jag är väl inte bra på någonting? Eller är jag det..? Jävla jante! Jo jag är bra på en massa saker! Jag är bra på mitt jobb - på att se varenda unge och på att trolla med knäna så att verksamheten skall gå ihop. Jag är bra på att vara mamma, på att ta hand om mina vänner och min partner och jag är en jävel på roller derby.

Tidigare, i yngre år var jag lite ledsen över att jag inte var talangfull, jag har aldrig varit bra på att teckna, måla, fotografera och skapa och jag har varit lite nere över det vad är mitt kall? Nu känns det lite som att jag har hittat rätt, det är ju derbyn som är min "talang."

2 kommentarer:

  1. Du är också jävligt bra på att sänka idioter med en rak höger <3

    SvaraRadera
  2. Det har du rätt i, längesedan sist nu men takterna sitter nog fortfarande i. :)

    SvaraRadera

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...