torsdag, januari 02, 2014

Nyårsafton 2013

Så var den över, Nyårsafton 2013 och jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera den på än så som det blev. Hemma tillsammans med just dom som jag mår bra av att ha nära, den älskade familjen och kära vänner i en salig blandning med god mat och gott vin. Många skratt och mycket, mycket bubbel.

2014 är förändringarnas år som en vän till mig uttryckte det och visst håller jag med. Det blir inga nyårslöften som är svårhållna för min del och därför inga misslyckande, ingen hets. Det blir istället fokus på det som är viktigt och en del omprioriteringar som inte är direkt nya men som fått sjunka in en längre tid och kanske syns först nu och jag har lovat mig själv att jobba på att bli lite bättre på att blicka inåt, bli mer lyhörd när det kommer till mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...