lördag, februari 22, 2014

Vabruari 2014




Januari och februari har känts som en grå sörja. Jag kan räkna soltimmarna på en handens fingrar och tröttheten, denna trötthet är överallt. Jag hoppas att det vänder snart.

Det var längesedan vi var så sjuka i familjen som nu. Först var det maginfluensa i alutet av januari med inställt fyraårskalas och kräkfest. Februari kom och w hade magont - misstänkt blindtarmsinflammation tätt följt av hals och öronont. H har legat däckad i influensan i en vecka nu med febertoppar på 40.8. Jag tror att det verkar ha vänt nu. Själv har jag inte tränat på en och en halv vecka. Jag är sliten trött och på dåligt humör därför att vi missar middagar med vänner som jag håller kära, jag är trött på att att dom jag älskar mest inte mår bra, det tar på krafterna att inte räcka till och inte kunna hjälpa.


Nytt fokus nu, uppladdning för snart är det bout. Idag spelar CCRs a-lag mot Köpenhamn i Baltiska hallen. Jag tror att det kommer att bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...