tisdag, februari 11, 2014

Gissa vem som fick jobbet?!

Misse i mitt hemmalag tog en fin bild  på mig sist vi boutade, det gjorde mig glad.

Gissa vem som fick jobbet? Om jag fick det? Ja! Om jag är peppad? Så in i bomben! Onsdag nästa vecka börjar jag, en halvdag i veckan och det pirrar i hela mig av pepp när jag tänker på det! 2014 är hästens år, förändringarnas år och det har redan börjat. Det kommer att bli ett bra år. Nu är det fokus som gäller för hela slanten.

2014 börjar hårt, vedervärdigt och verkar sätta alla i min närhet på prov men jag vet att det kommer att bli bättre, till och med bra för även om livet är hårt mot de hårda så får människor också vad dom förtjänar. What goes around comes around och karma och allt det där. Imorgon är det begravning och jag känner mig lite extra skör i soffan bredvid resten av familjen och när jag tänker på hur flyktigt livet är så känns det som att fågelhjärtat kommer att hoppa ur bröstet på mig och jag måste blinka några extra gånger för att tårarna inte skall trilla. Ibland sätter livet en ur balans och det är ingenting en kan göra åt det.

3 kommentarer:

  1. GRATTIS! Det kommer bli jättebra allting, även de tråkiga! Puss

    SvaraRadera
  2. Tack Majsan! Ja, det kommer att bli bra, det vet jag. Det tar nog bara lite tid..

    SvaraRadera

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...