tisdag, februari 04, 2014

Ha! Problem nr. 2 avhjälpt

Ha! Problem nr. 2 är nu avhjälpt, eller nästan i alla fall. Det blir inte riktigt som jag vill ha det, till exempel texten "kanske gillar du" i länken, det har jag inte skrivit någonstans och när jag går igenom hitml-koden så står inte den meningen att finna någonstans så därför undrar jag lite hur i hela fridens namn det kan synas under varje inlägg. Det hade varit betydligt mycket bättre om det stått "läs mer om:" eller något annat liknande. Nåja, en kan inte få allt här i världen. Fast det är en petitess,  länkarna verkar funka och jag känner mig rätt nöjd över att jag löste problemet utan att kasta ut någonting från fönstret, skrika eller för den sakens skull säga några väl valda svordomar. Det där med designen får vi ta senare.

Hur jag gjorde för att lösa problemet? Jag gick in på linkwithin, fyllde i allt men fyllde inte i att jag sitter på en bloggerplatform utan alternativet other, på så sätt fick jag upp html-koden som jag kopierade innan jag började om, fyllde i bloggadress, rätt plattform och sedan klickade jag mig vidare, kopierade in koden och följde instruktionerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...