söndag, april 28, 2013

Trasig telefon

Det var nu som jag skulle sätta mig ner och skriva ett långt bildspäckat inlägg om helgens öldrickande, tränande och boutande. Det ar precis nu som jag skulle posta de färdigskrivna inläggen som jag knepat ihop under veckans vabbande och visa er de där närbilderna jag lyckats knäppa på våren som äntligen, äntligen, äntligen har kommit men det blir ingenting med det. Min telefon är inlämnad på lagning på grund av spräckt baksida och framsida och vem vet när jag får tillbaka den igen. Har så länge en suuuupergammal iphone 3 som knappt hänger med för facebook och vägrar whatsapp. Får med anda ord se hur det blir med bloggandet och instagrammandet på ett tag. Nu håller jag söndag och väntar på repriserna av Honey Boo Boo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...