söndag, april 21, 2013

Det har vänt!

Det har vänt nu! Jag mår bättre och bättre även om jag är sjukt trött och sliten.

Söndagar brukar betyda scrimmage och lagträning men inte idag, jag är fortfarande alltför sänkt för att träna efter förkylningen och öroninflammationen gör sig påmind i form av en fortfarande ihållande smärta, lock för örat och balanspåverkan. Jag väljer att inte vara knäckt på grund av utebliven träning och att umgås med familjen istället och tanka energi och kraft.

Helgen har varit fin och jag har njutit av sol, sällskap och lugn. Av att inte vara sängliggande och av att känna att jag är på bättringsvägen. Jag har under loppet av ett dygn njutit av sollapande i jesusparken tillsammans med kära vänner, bowling med lagkamrater och barnloppis i folkets park. Och som en extra guldkant på söndagen så hittade jag min sedan länge försvunna ipod. 120 GB musik - som jag saknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...