onsdag, april 17, 2013

Satans jävla arrghh eller det här med bloggdesign

Ingenting här verkar fungera som det ska, med här menar jag bloggen. jag överröses av spamkommentarer, bildrna vill inte kommsmin. Designen blir ful och tråkig för att inte tala om headern som ser förfärlig ut. läsare har ocksågjort mig uppmärksamma på att de inte kan kommentera och jag blir tokig. jag gillar teknik när den fungerar, när den inte fungerar såblir jag mest wom en treåring som nyss kommit på att världen inte kretsar kring hens midja: jag villlägga mig ner på golvet och sparka och slåss och gärns gråta lite också.

2 kommentarer:

  1. Det med kommentarer och att det inte går att kommentera tror jag kan ha å göra med blogspot. Speciellt om en tittar via mobilen. Jag kan aldrig kommentera ifrån mobilen när jag läser blogspotbloggar. Vet inte om det går att fixa dock..

    SvaraRadera
  2. Det är så himla konstigt, jag har inte det problemet, oavsett om jag är inloggad eller ej. Skumt. Kanske en borde överge blogspot?

    SvaraRadera

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...