fredag, augusti 08, 2014

Att säga att det är dött här är en underdrift. Sommaren har som vanligt inte räckt till och att uppdatera sociala medier har fått absolut noll prioritet under de sista lediga veckorna. Att fem semesterveckor kan gå så snabbt är inget under, jobbveckorna går om möjligt ännu snabbare och snart är denna första över. Nya barn och nya kollegor och en känsla av pepp och hopp om framtiden gror i mitt bröst och trots att jag redan har sömnbrist och att väckarklockan ringde 05.10 för tredje dagen i rad och att H åkte tillbaka till Tyskland för ytterligare jobb så känns det inte tungt. 

Sommaren har gett mycket energi, D-vitamin och minnen som jag förvarar långt in i bröstet. Kärlek och saknad, salta bad och fantastiska utflykter. Det är en lång lista och även om jag känner att jag inte vill att den skall ta slut, sommaren alltså, så känns det ändå okej att det snart är mitten av augusti och att det nu är mörkt om kvällarna  när jag cyklar hem från träningarna. Hösten kommer att bli bra den med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...