tisdag, mars 05, 2013

Senaste suget: ekollonvas





Är det bara jag som just fått upp ögonen för de här ekollonvaserna? Som vanligt när det gäller inredningsgrejer så har jag noll koll och är illa ute, det intresserar mig helt enkelt inte alls. Förrän ungefär nu, efter flytten har jag kommit på mig själv med att faktiskt vilja inreda på ett helt annat sätt än tidigare, jag tänker efter mer, fokuserar på att få det trivsamt, mysigt, det skall kännas rätt för familjen. Tidigare så var det mer en fråga om att möblerna och inredningen skulle fylla en viss funktion. Men så har jag surfat runt lite på bloggar under de senaste dygnen (det finns inte sådär jättemycket annat att göra för mig när jag vabbar) och snubblat över dessa fantastiska små klotformade glas-skapelser. Ekollonvaser. Dra mig baklänges vad snygga de är! Just nu ligger ekollonvasena högst upp på min måste-ha-lista. Så sjukt fina, både de från Svenskt Tenn och de lite större från Nordiska Galleriet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...