torsdag, mars 07, 2013

En ny dag, ny pepp.

En ny dag och jag är uppe med tuppen. Ingen mer vård av barn och tillfällig föräldrapenning och allt vad det nu heter för mig, för nu, H kom hem från Palermo inatt och tar således över eländet (obs. med eländet menar jag vabbandet, inte barnet.) så här sitter jag och skall snart gå till jobb och det känns så skönt! Annat som känns skönt? Jag skulle kunna göra en lång lista idag men det hinner jag inte men först ut är lätt det här med våren! Det är vårtemperatur i Crime City enligt meteorologerna. Mer som känns skoj? De dryga 150 sidvisningarna på bloggen sen igår eftermiddag och peppande kommentarer om att jag är tillbaka. Träningsvärken sen gårdagens pass med mitt kära lag, jag har på grund av en knäskada inte kunnat rulla på ett par veckor (förutom ett bout) och såklart att H är hemma igen! Min stora kärlek, fan, utan dig är allting bara halvroligt.

Jag har fått en del respons på gårdagens inlägg  som handlade om vabbade och det känns jätteroligt. Jag vill gärna veta hur ni känner inför vabbandet? Delar ni mina känslor? Hur lägger ni upp det? Är ni en av dem som lämnar lite väl tidigt på förskolan eller stannar ni hemma en extra dag när ni ändå är "lediga"? Jag vill veta allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...