onsdag, juni 22, 2011

bouten i bilder









Det är jag i pivotpantien. Har hundra saker jag skulle vilja berätta om boutet men inte riktigt tid eller ork - W är fortfarande risig och det tar hårt på mig. Det finns få saker som är så psykiskt utmattande för mig som att se mitt barn må dåligt och inte kunna göra någonting åt det. Jag är varken nöjd eller missnöjd med min insats, har svårt att hitta ord som beskriver känslan bra, otillfredsställd är nog det första som ploppar upp i hjärnan. Jag hade problem med att hålla mig på fötterna, hårda hittar i kombination med nytt golv, lite väl många resor till penaltyboxen också och om sanningen skall fram så måste jag erkänna att nerverna tog över lite av det roliga. Iblans sätter viljan att göra sitt absolut bästa käppar i hjulet för utförandet i praktiken. Nåja, nu är det jag som laddar om tilll nästa bout. Jag vet att jag kan bli så mycket bättre.Alla bilderna är tagna av Oliver Vax, ni hittar honom och hans fantastiska derbyfoton på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...