söndag, maj 11, 2014

Egentligen så har jag tusen grejer som jag skulle vilja skriva om. Som till exempel Melodifestivalen, funderingarna kring livet och döden, Mirijams inlägg om chokladbullens dag, dagens fantastiska träning, sorgen om att inte åka med till USA och det där som är så spännande som kanske händer på jobb men jag orkar inte. Jag är helt slut, sådär ända in i märgen trött att allt jag egentligen vill är att lägga mig ner och gråta men det gör jag inte för istället sitter jag här undertiden som H packar sina grejer  och förbereder det där sista inför sommarens första jobb. Ledsen är jag också, att han skall åka känns tyngre än vanligt och jag vet inte riktigt var jag skall hämta kraften även om jag måste göra det. Det får bli en bild på det finaste jag sett i smyckesväg typ någonsin.

Det är väl knappast någon som har missat Konstgreppskarin och hennes fantastiska webshop  som är full av i ögonfallande smycken och olika prints som är så fina att jag blir helt salig. Finast av allt är det här halsbandet, jag dör så fint det är! Och varje gång jag läser texten så fladdrar det till i magen just för att det är så träffande. Om jag någonsin skall tatuera in en text så lär det ju bli denna som en påminnelse. Att alltid våga.  Egentligen skulle jag vilja köpa ett print också med samma text, rama in det och sätta upp på Ws rum. Jag har tyvärr inte haft möjligheten att köpa något sådant halsband, jag hann inte med innan dom tog slut och nu har jag inte råd. Jag unnar mig inte ett halsband i den prisklassen heller för den delen men åh vad jag önskar mig ett, nästan så att jag blir sjuk när jag tänker på det om kvällarna när jag skall somna. Jag blundar och visualiserar hur cool jag hade blivit om jag haft ett. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...