söndag, maj 04, 2014

Discharge på Mejeriet!

Fy satan i gatan vilken kväll! Så många fina människor på ett och samma ställe och så pass bra spelningar! Öl, kramar och återträffar. Nya bekantskaper och kära återseenden. Mina förväntningar på kvällen var höga och innerst inne var jag nog lite rädd att jag skulle bli besviken just därför. Tji fick jag. Kvällen var helt fantastisk och jag blir varm i hjärtat när jag tänker på hur många fina människor jag har runt mig. KNÆGT levererade en helt fantastisk spelning (som vanligt) och jag är djupt imponerad av Tomek på bas och Filips närvaro på scenen var en tiopoängare som alltid. Discharge levererade också och som vanligt så kändes kvällen alltför kort. Det här med att uteställen stänger ett alltså, det kommer jag aldrig att förlika mig med. Just där och då kändes Ariman som en fantastiskt bra idé så sagt och gjort. Ett gäng öl och efter en drink från någon mystisk person blev det taxi hem till Malmö igen. Sömnkontot är på minus och hålet i plånboken är ännu lite större men hjärtat svämmar över och peppen är påfylld. Den här helgen har varit topp tio och det bästa är att den inte är slut ännu, idag skall vi på sexårskalas och sedan tänker jag möblera om i lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...