torsdag, juni 27, 2013

Destination Luxemburg

H är iväg och jobbar, det är femte eller sjätte veckan nu om jag inte har helt fel för mig. Det är tungt och tomt och ensamt och helt förfärligt att vara ifrån varandra så här. 

Det positiva är att vi äntligen skall ses i helgen!  Destination Luxemburg. Japp, så är det, vid den här tiden imorgon sitter vi på flygplanet och ett par timmar senare så landar vi i en stad som jag inte vet någonting alls om. Vet du någonting om Luxemburg? Vad skall en passa på att se där? Det känns som att jag aldrig igen kommer att åka dit. Matupplevelser - framförallt schysst veganmat? Natur? Sightseeing? Ja jag har som sagt noll koll och tenderar alltid att missa pärlorna.

H är i Luxemburg nu, eller ja, strax utanför och bygger för festivalen Rock a Field  och har passande nog ett par lediga dagar under själva festialen, för en gångs skull är han inte ens på stand by under festivalen. Jag hoppas på tre fantastiska dagar tillsammans men också på att kunna klämma in några spelningar, om sanningen skall fram är jag rätt sugen på Band of Horses, Of monsters and men, Volbeat och Queens of the Stoneage bara för att. Jag har inte varit på en festival sedan 2008 (kan det verkligen stämma!?!!??)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...