måndag, juni 17, 2013

Ännu en måndag till historien




Vessel-svans i bandage och trötta trampdynor, hubdpussar och kärlek, en uppsatt hylla också stretch av det onda knäet, det sammanfattar gårdagen och dagen idag rätt bra.

Måndagen är snart slut och jag överlevde. Bokade en tid till veterinären imorgon klockan 13.00 fram tills dess är det mest limbo. Bokade också flygbiljetter till Luxemburg så att jag och W kan resa dit och återförenas med H, snart, snart är familjen samlad igen - det är också en ljusglimt.

Annat som får mig att palla: fina kommentarer och omtänksamma meddelanden, peppiga kollegor och kloka, fantastiska och underbara kiddos på jobb med tillhlrande, nöjda föräldrar.
En och en halv jobbdag kvar innan semestern för imorgon har jag tagit flexledigt för att kunna fokusera på sjukgymnasten och veterinärbesöket - klart jag fixar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...