lördag, juli 30, 2011

Skräckfilmskväll



Oh the horror! Igår var det dags för skräckfilmskväll igen. Klas kom förbi och sen började det svåra: att välja film. Efter mycket velande fram och tillbaka så blev det paranormal activity 2 - en riktig besvikelse på alla sätt och vis. En dålig film är ingen film tänkte vi och tittade på husk. Bra början och snygg bild, nästan samma känsla som motorsågsmasakern faktiskt. Tyvärr höll den inte hela vägen fram den heller.



Som fin avrundning på kvällen så zappade vi av en slump förbi silent hill. Filmerna för kvällen får tre zombiesar av fem, sällskapet fem av fem och läskighetsfaktorn når två av fem.



Alla bilder ät lånade från imdbs fantastiska databas.

2 kommentarer:

  1. Åh jag gillar verkligen Silent Hill, särskilt slutet! Jag har Protec Street pads i strl M och de har töjt sig lite efter användning men ska tänka på det där med tights under. Just nu åker jag i shorts och leggings (i grövre strumpbyxetyg) för att undvika skrapsår. Har sytt in dem idag, ska testa med tejp och kanske även köra på leggings i tyg som är mindre glidigt.

    Yes, jag ska på Battle of the Nordic light, beställde biljetter och fixade boende hos en vän som bor därnere för ett tag sedan, ser fram emot det :D

    SvaraRadera
  2. Silent Hill, oh jag älskar den filmen! Så sorglig, och så vackert ljussatt rätt igenom.

    SvaraRadera

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...