onsdag, juli 13, 2011

30 bilder!

Ni som har hängt här ett tag vet ju att jag försökte mig på en bloggutmaning i vintras, en såndär 30 dagrs grej där man skulle skriva om givna grejer varje dag. Jag tog mig inte igenom den, om det berodde på de märkliga rubrikerna eller min lathet det ltåer jag vara osagt. Hur som helst, nu tänkte jag göra ett nytt försök. Denna gången en bildutmaning.

Dag 1 - Självporträtt

Dag 2 - Favoritpryl

Dag 3 - En familjemedlem

Dag 4 - Min hobby

Dag 5 - En gammal bild

Dag 6 - Tema grön

Dag 7 - En bild som jag aldrig har lagt upp

Dag 8 - En favoritbild

Dag 9 - Dagens

Dag 10 - Detta gör mig glad

Dag 11 - Tokigt

Dag 12 - Min vardag

Dag 13 - Tema ljus

Dag 14 - En vinterbild

Dag 15 - Kärlek

Dag 16 - Självporträtt i svartvitt

Dag 17 - Ett ögonblick

Dag 18 - Känslor

Dag 19 - Här bor jag

Dag 20 - Tema olika

Dag 21 - När jag var liten

Dag 22 - Mitt beroende

Dag 23 - En sommarbild

Dag 24 - Detta gör mig glad (favorit i repris)

Dag 25 - I all hast

Dag 26 - Detta skrattar jag alltid åt

Dag 27 - Tema två

Dag 28 - Väder

Dag 29 - Senaste bilden på mig själv

Dag 30 - Valfri bild



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...