söndag, juni 08, 2014

Slappesöndag

Igår var det sol ute men mörkt i sinne, idag känns det ganska mycket tvärtom. Snart är det dags för ett nytt bout med svenska landslaget, snart är det semester, snart ska jag och W åka och hälsa på H och senare kommer det att bli min tur att åka till USA och bouta. Jag vet ju det egentligen men det skaver ändå likt förbannat.

Jag och W njuter av helgen, av ledigheten, spelar sällskapsspel och äter frukost på golvet i hans rum. Vaknar tidigt men blir trötta efter lite lek och somnar om igen. Vi packar upp flyttkartonger med saker från gammelfarbrorns hus och pratar om gamla generationer och hur det var förr i tiden. Vi spelar fotboll i hallen och bygger en koja. Vi struntar i både dammsugningen och i att packa upp den rena tvätten och har det jävligt fint tillsammans.

Rullskridskorna är packade och träningskläderna är på, idag är det dags för ännu ett minimum skillstest att hållas i CCR och jag är övertygad om att jag kommer att bli imponerad, hänförd och motiverad över att se våra nyare saktare göra wftda testet, det blir jag alltid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...