söndag, februari 06, 2011

mer roller derby





Ganska bra film om man vill veta lite mer. Är nyss hemkommen från söndagsscrimmagen, idag gick det ganska bra - det kändes roligt och riktigt givande. Känslan av att utvecklas är så jävla fin! Förhoppningsvis är det torrt väder i veckan så att jag kan åka lite utomhus också. Jag tänker nästan inte på något anant just nu. Fötterna pirrar, det suger till i magen och jag känner hur peppad jag är. Roller derby ate my soul som en lagkamrat uttryckte det.


Jag och H skulle egentligen ha varit barnfria ikväll, gått ut och käkat och sedan gått på bio men nu blir det ingenting med det  han ligger nerbdädad på soffan med feber och mår risigt så det bli sat3s tema st pauli för hela slanten ikväll, så jävla skoj att för en gångs skull kunna se något som H byggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...