torsdag, januari 12, 2012

Att kissa på sig? check

Det pratas rätt ofta om det i derbyvärlden, att trilla och slå sig så hårt på svanskotan att man kissar på sig. Man har inte trillat på riktigt förrän det inträffar brukar någon säga och garva. Jag har tänkt att det är lite av en råttan i pizzan- historia och småskrattat. Usch och fy. Tills idag. Nog blev det blött alltså. Jag och Curly snubblade fastnade i varandras skates mellan två övningar och smack sa det så landade jag med svanskotan först i det polerade trägolvet. I luften hann jag tänka att det här måste så förväxla roligt ut och aj, det här kommer att göra ont. Om jag kissade? Litegrann. Om det göt ont? Så in i helvete. Om jag kan röra mig? Inte helt obehindrat. Om jag kan sitta? Hell no!

1 kommentar:

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...