lördag, augusti 13, 2011

Paris i bilder



Flygplatsöl, kanske den bästa ölen av dem
alla. Jag tänkte att det börjar bli dags för en liten summering av den fantastiska helgen i Paris. Allt för att pigga upp mig själv och er i det här förbannade regnvädret. Så nu kör vi.

















Fin flygresa med fantastisk utsikt och sjukt dyr, äcklig och liten öl (men det var det värt!). Kärlekslåsen på en av Paris alla broar, Seine och notre dame som skymtar där i bakgrunden. H och sniglarna, Louvren, zubrowkan, moulin rouge, den första hitlerkatten (pookys) och Eiffeltornet.







H och jag efter att jag fått skateat ur kliet i fötterna, kärlek vid notre dame och Banana och jag utanför hennes hus i den tystaste delen av Paris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...